czwartek, 2 października 2014

Do you have any ..............

Za co nie lubię jesieni?
Bo przypomina mi starość...bo zmusza do refleksji....bo zamyka mnie w domu(brrrr nie znoszę zimna i słoty)....bo muszę odstawić rower do garażu!
I na tą chwilę nic mnie nie przekona o jej zaletach.
Zastanawiam się jak będę się poruszać na rowerze mając jeszcze więcej lat niż mam,a zrezygnować z niego nie chcę.To wolność,niezależność (taka pozytywna np. nie muszę jechać na stację benzynową i tracić sporo pieniędzy),ale też to przyjemność i cudowny relax ,nawet wtedy gdy się gdzieś spieszę!
Do pracy,na zakupy,na spotkanie z przyjaciółmi,do ślubu? ,na koncert? ,na przejażdżkę po łące czy lesie,na spacer z psem to najlepszy rodzaj transportu nie wspomnę ,że na świeżym powietrzu.
Czy tylko ja tak myślę...przekonajmy się ,choć to i tak nie wszystkie pomysły.
































2 komentarze:

  1. hmmm Julka nawet zimom można jeździć na rowerku bo to sama przyjemność jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kocham rower, choć lat przybywa ....

    OdpowiedzUsuń