sobota, 14 lutego 2015

Simply......of corse !

Kto powiedział,że jest prosto?
Ja!
To znaczy nie jest to trudne,tak to może sprostuje.
Wszystkiego można się nauczyć,oczywiście małymi kroczkami i od najprostszych rzeczy.
Nie zawsze i nie wszystko musi się komuś podobać,ważne,że widać postępy,wprawę i że nadal są chęci.
W przerwach między drutami(już niedługo nowe swetry),nowa partia biżuterii.
Mam nadzieję,że to co naprawde mi się podoba tez wkrótce uda mi się stworzyć.
Zobaczcie sami ,to jest kunszt ;)
Uwielbiam drewniane kule i kuleczki,kamienie i sznurki,ale inny rodzaj materiału też ma swoich fanów.
Dla mnie kamienne serduszka to strzał w dziesiątkę,są naprawdę swietne i pasują do wszystkiego.
A co Wam się spodobało?


















6 komentarzy:

  1. witam bardzo ładna biżuteria naprawdę super polecam yno kupować

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, cuda! czy można zarezerwować sobie ten czarny sznureczkowy? na maj? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowe kuli z 4 fotki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowe kulki z 4 fotki . . . B. Sz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna biżuteria <3 najpiękniejszy naszyjnik z serduszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne branzoletki



    OdpowiedzUsuń