niedziela, 19 stycznia 2014

Do you have any hobbies?YES!


Następna miła osóbka chce podzielić się z Wami swoją pasją.Jest młoda,ciekawa świata,z pomysłami,dlaczego nie?!
Oto co o sobie pisze:

Wtam wszystkich, jestem Gina i jestem Włoszką.  Mam 38 lat i można powiedzieć, że jestem pasjonatem sztuki! Gdy byłam  mała   lubiłam  rysować i malować farbami. Stopniowo nauczyam się nowych technik, które doprowadziły mnie do mojego hobby  i pracy,w którą wkładam serce.
Dzisiaj już jestem zadowolona z siebie,i z  prac,które tworzę też  na zamówienie.
  Moim największym marzeniem jest  otworzyenie sklepu z moimi  własnymi pracami, z wieloma  drobiazgami! Mam nadzieję, że będą na tyle funkcjonalne,że będzie można z nich korzystać! Kocham  dekorowanie i tworzenie,oto  niektóre z moich prac.
 Mam też stronę facebook, gdzie można znaleźć dużo więcej... zapraszam 

Mi chiamo Gina,ho 38 anni e si può dire che da sempre sono appassionata all'arte! Fin da piccola ho amato disegnare e colorare,pian piano ho appreso nuove tecniche che mi hanno portato a far diventare il mio hobby un mestiere. Oggi,sono contenta delle richieste di lavori che ho. Il mio sogno più grande è quello di aprire un negozio tutto mio ,con tante cose artigianali! Spero vi piacciano!
Amo decorare e creare  e questi sono alcuni dei miei lavori. Ho anche una pagina facebook dove potrete trovare tanto altro...vi aspetto










6 komentarzy:

  1. Jak dobrze wiedzieć co ważne ,a wybierać najważniejsze .Cieszyć się tym co radość daje...Tak chcę powiedzieć o Ginie.Pomysł,wykonanie śliczne.Teresa Kluś..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Che bello sapere che cosa è importante e per selezionare il più importante. Godendo quello che ti dà gioia ... Voglio dire Ginie.Pomysł, eseguendo bello.Teresa

      Usuń
  2. Marzy mi się wykonanie takiego kufra podróżnego , właśnie w decoupage:) Tak, bardzo ważne jest mieć cel w życiu i dążyć całym sercem do niego . Gina, życzę powodzenia w realizacji swych planów i marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Io sogno l'esecuzione di tale tronco viaggio, solo in decoupage :) Sì, è molto importante avere un obiettivo nella vita e si sforzano con tutto il cuore ad esso. Gina, vi auguro successo nella realizzazione dei loro progetti e sogni. Kazimiera

      Usuń
  3. Śliczna biżuteria i kuferek ;) przydałby się taki ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bella gioielli e tronco;) potrebbero utilizzare tale. Estera

      Usuń