środa, 8 stycznia 2014

Artystyczna dusza

Przedstawiam Panią Kazimierę Jankowską.
Już sam rzut okiem na zdjęcia tej uśmiechniętej,z iskrą w oku osóbki wlewa ciepło w serce.Spojrzenie przenikliwe,obserwujące,życzliwe,wzbudzające zaufanie.Czy można mu się oprzeć?
A prace i informacje o Pani Kazi mówią same za siebie.Posłuchajcie co mówi sama o sobie:

Jestem pasjonatką Decoupage.
Nałogowym zbieraczem staroci, przedmiotów, które własnoręcznie odnawiam, dając im drugie życie.
 Jestem szczęśliwą posiadaczką domu z ogrodem, co pozwala mi na kreowanie przestrzeni według własnej wizji. 
Wierzę, ze każdy przedmiot ma swą unikatową historię i duszę.
 Z wielką chęcią pokazuję i dzielę się moją pasją i kolorowym światem, u mnie drzwi do tego kolorowego świata są zawsze otwarte.
 Moim pierwszym sukcesem jest to, że zostałam laureatką konkursu zorganizowanego przez portal Inspirello.pl "na ozdobę choinkową", a była to bombka, którą zamieściłam w zdjęciach.
 Cały czas szukam informacji, inspiracji w internecie i na warsztatach w realu,ale także chętnie się dzielę swoim nabytym już doświadczeniem i radą. 
A celem jest posiadanie pracowni z prawdziwego zdarzenia, może mały sklepik z artykułami Decu , a w przyszłości prowadzenie własnych warsztatów by zarażać kreatywnością. 
Moją drugą miłością i pasją jest ogród i podróże, ale to może innym razem :)


Mam nadzieję,że jeszcze o Pani usłyszymy a tymczasem życzymy dużo sukcesów i satysfakcji z pasji,w która wkłada Pani tyle serca!
Pozdrawiam cieplutko!












18 komentarzy:

  1. Prześliczne rzeczy ;) mi też się bardzo podoba taki styl - najbardziej wpadło mi w oko krzesło, butelki oraz przepiękna tacka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne arcydzieła, wszystko podoba mi się i chciałabym je mieć w swoim domu, wykonawczyni gratuluję pomysłu i serdecznie pozdrawiam...:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:) Zapraszam https://www.facebook.com/kazimiera.jankowska.1

      Usuń
  3. Dziękuję pięknie za miłe i ciepłe słowa, które dodają mi skrzydeł do dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to piękne..Tytuł odzwierciedla wszystko.....talent,pomysł i świetne wykonanie ..Teresa Kluś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wzruszona czytając te wszystkie laurki :) Dziękuję

      Usuń
  5. Gwiazda z pomysłem i zwinnymi rączkami zaistniała na blogu - wszystko jest warte pokazania, a nawet kupienia. Ja już coś mam. Gratuluję Kaziu :) Pozdrowienia dla Ciebie i autorki bloga :) - Aldona Latosik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aldonka jak zwykle przemiła :) Wielkie dzięki :)


      Usuń
  6. Przepiękne arcydzieła, gratuluję i podziwiam za pasję, którą tak bardzo sobie cenię w ludziach. Człowiek bez pasji tworzenia jest bardzo ubogi. Jeszcze raz gratuluję. Anna Dalia Słowińska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ miód na me serce :) Dziękuję:) Decoupage, zaraziłam się dlatego ,iż szukałam zajęcia dla mej niepełnosprawnej córki ( po wypadku samochodowym ) Tym czasem to mnie pochłonęło bez reszty :) Mój świat zrobił się piękniejszy,kolorowy :)

      Usuń
  7. Sama uwielbiam taki styl, wykonanie przepiękne. Drzwi robią niesamowite wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po kapitalnym remoncie łazienki stwierdziłam ,że i drzwiom przydałby się mały odnowa ;) I tak powstały drzwi ,które teraz wszyscy podziwiają :) Lubię odnawiać ,malować,przerabiać. Zanim coś wyrzucę dziesięć razy się zastanowię ,coby z tego można zrobić :)

      Usuń
  8. muszę się zmobilizować i uzupełnić mój blog ,,,niestety brak czasu i zdrowia mi w tym skutecznie przeszkodziły cuda cuda cuda ,,,takie moje i zapewne nie tylko moje klimaty ...pozdrawiam )

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie tak dawno sama bym siebie nie podejrzewała, że potrafię takie cuda wyczyniać :) A dziś z tygodnia na tydzień uczę się czegoś nowego. Decoupage stał się moją pasją,zaczęłam zakuwania szkła w metal,a teraz zaczynam przygodę z malarstwem. Mam już swój pierwszy obraz :) Jak to nigdy nie wiemy na co nas tak naprawdę stać,jeśli nie spróbujemy> Dlatego, tak uważam ,nie ważne ile mamy lat IDŻMY ZAWSZE DO PRZODU:) Życzę zdrówka i samorealizacji

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaglądam tutaj, gdyż muszę się pochwalić :) 8 marca 2014 w Galerii Malwowa miałam wystawę swych prac :) Jestem bardzo zadowolona:) Było super !! Aaa, jeszcze to :) zaczęłam malować obrazy,i podobno mi to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo ciociu. Oby tak dalej bo w życiu człowiekowi jest potrzebna pasja ktora daje szczęście z jej wykonywania. A widzę ze ciocia ja mam i daje ona nie tylko ctylkoale i innym ludziom radość

    OdpowiedzUsuń