środa, 15 stycznia 2014

Beautiful, modest and talented.....

Przedstawiam następną osobę godną uwagi,tym razem spoza granic kraju,choć internet to globalna wioska,więc jest mi też bliska,to  Nikolina Ivanova ,zobaczcie jak wiele mówi o sobie...................

 " Urodziłam się w bułgarskiej wiosce . Od 6 lat mieszkam i pracuję w Grecji . Mam 7 letnią córkę  Steliâ. Mój mąż jest Grekiem i ma 3 dzieci. Razem jesteśmy jedną wielką rodziną doliczając psy i kotki.
Zawsze byłam duszą artystyczną . Nie znoszę przemocy i zniewag . Chciałabym aby każdy człowiek odnalazł się w tym co kocha . Szanuję opinie ludzi ale doceniam też swoje pomysły . Chciałam odnaleźć się w tym co lubię. Cztery lata temu 'przygotowałam' przedszkole dla mojej córki,takie tam drobiazgi,dekoracje malowane . Mój mąż zauważył to i zwrócił  uwagę że mam' talencik' .
Zaczęłam więc szukać ludzi, którzy tak jak ja  mają takie same zainteresowania . Tutaj ,w internecie zobaczyłam decoupage -art , który wpadł mi w oko i zawładnął sercem od razu .
 To było prawie 2 lata temu . Po prostu zakochałam się w tym. Moje ręce aż drżą w oczekiwaniu na rozpoczęcie czegoś nowego . Od tego czasu zebrałam sporo materiałów, nie wyrzucam niczego,wyobrażam sobie coś i tworzę. Tak zaczęłam ....  Jestem bardzo zadowolona , że coś ,co"stworzę" znajduje nabywcę . To niezwykłe uczucie widząc że  moimi rękami, moimi własnymi rękami zrobione rzeczy cieszą też innych. . Tak piękne hobby zamieniło się w pracę dla mnie. Mam wiele pomysłów , tak bardzo wiele, że chcę je ciągle realizować .
 Ale  moim największym marzeniem jest to by pracując  uczyć innych , aby docenili 'sztukę',swoją sztukę i stworzyli najlepsze z własnych kreacji . Oczywiście to w sferze marzeń.
Ponieważ robię decoupage ,robię też farby , nauczyłam się doceniać to co, się robi własnoręcznie . To jakaś baśń chyba .
 Dało mi to pieniądze na rozwój , ale najważniejsze pokazało mój charakter,moje wnętrze.Niezwykle doceniam każdego,kto w tym obszarze się  rozwija . Teraz zdecydowałem się rozpocząć produkcje biżuterii.  Prawie rok myślałam o tym, mam nadzieję, że szybko podzielę się  zdjęciami. Mam też kilka projektów dekoracji ścian ,uwielbiam stary, ciepły styl,nie nowoczesny.Lubię słodkie kuchnie z wonią róż, drzewa , ciepły pokój dzienny z kominkiem i kotami . Życie jest jak słońce i róże. Chciałabym , aby czytelnicy mieli wiarę we własne siły ,by nie pozwolili swoim marzeniom odejść . Wystarczy być dobrej myśli , mieć przyjaciół,działać....co człowiek sieje to żąć będzie....Bóg wie czego nam trzeba...."

Tyle po polsku,mam nadzieję,że sprostałam zadaniu,teraz wersja bułgarska dla jej znajomych,pozdrawiamy cieplutko Nikolina Ivanova  i czekamy na następne prace!!!!

Аз се казвам Николина Минева Иванова и съм на 41 години. Родена съм в България в едно малко село в равнината. От 6 години живея в Гърция и работя тук. Имам дъщеря на 7 години, Стелия. Съпругът ми е грък и има 3 деца. Така заедно ставаме едно голямо семейство + кучетата и котето . Винаги съм била артистична душа. Никак не понасям лъжата и съм изключително толерантна. Не понасям насилието и обидите. Много бих искала всеки човек да намери своето Аз и да го цени. Уважавам мнението на хората и ценя идеите им. За мен е голяма радост да виждам хора, които искат да се научат и успяват в това, което правят. Тук в Гърция живея без компания на жени. Много грижи с децата, работа в заведението на мъжа ми и така минават дните ми. Исках да намеря себе си в този край и прекарвах много време в интернет. Преди 4 години подготвях една детска стая за дъщеря ми и я боядисах цялата и изрисувах. Мъжът ми я видя и насочи вниманието ми към рисуването. Така започнах да се ровя из интернет и да търся хора, които са като мен и имат такива интереси. И ето, че се запознах с Декупажа- едно изкуство, което ме грабна от пръв поглед. Това преди почти 2 години. Просто се влюбих. Ръцете ми трепереха в очакване да започна нещо да правя, да декорирам. От тогава събирам всякакви материали, не изхвърлям нищо, всеки предмет го виждам различен и нов. Така започнах. Намерих себе си в това и ден, в който не създавам нещо, за мен е празен. Много ме радва, когато декорирам нещо и после си го купи някой човек и виждам блясъка в очите му. Това е едно изключително чуство, някой да оцени работата, която правя със собствените ми ръце. Така едно красиво хоби се превърна в работа за мен. Имам тилкова много идеи, толкова много, които искам да осъществя. Но, може би най-голямата ми мечта, е да имам свое ателие и да работя само това, да науча и други да ценят изкуството и да намират доброто от собствените си творения. Разбира се, до тогава има още много време и много, много да уча.  От както правя декупаж и рисувам, се научих да ценя повече ръчно изработените неща . В тях има някакво вълшебство, как някой човек е седнал, е отделил от съня си, от времето си, за да твори, за да създаде. И да правиш това не само, че ще ти донесе пари, а защото това си ти, това е твоята същност, това, без което не можеш. Изключително ценя всеки творец, без значение в коя област се развива. Сега съм решила да започна да правя бижута. Почти година го обмислям и се надявам скоро да споделя и снимки. Имам и няколко проекта за декорации върху стена, но това иаска доста време. Но всичко едно по едно. Обичам да правя нещата сама. В къщи боядисвам сама, лепя тапети сама, декора трябва да е от мен изцяло. Харесвам топлите домове, не много модерните и студени стилове. Харесвам сладка кухня с много рози и дърво, топъл хол с камина и котка. Изобщо живота да е слънце и рози. А ако нямаше и завист, всичко щеше да е супер. Забелязала съм, че хората много си завиждат и това ме огорчава. Завиждат тези, които не са ти близки и тези,които са ти близки. Това е излишно. Нека всеки прави това, което умее най-добре и да дава път на другия. Моето няма да избяга. Вярвам в Божията намеса и защита. Като цяло се определям като щастлив човек- имам мъж , който ме разбира и насърчава. Имаме прекрасни деца.. В живота си има закон- каквото посееш, това ще пожънеш !  Желая много , много успех на всички приятели . А , когато имам и своето ателие, тогава ще кажа успях.


Желаем много успехи и същите приятели, ние вече те обичам




















2 komentarze:

  1. Cudownie piękna dusza artystyczna. Anna Dalia Słowińska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Чудесно красива художествена душа.Anna

      Usuń