poniedziałek, 11 listopada 2013

See you soon......


Hm...ciężko napisać coś o sobie.W sumie to lubię wszystko....
jazdę na rowerze, na nartach, rolkach, włóczyć się po górach .
Uwielbiam wakacje a przede wszystkim związane z tym wakacyjne wyjazdy.
A w domku...
lubię czytać książki no i oczywiście haftować szczególnie wtedy kiedy
jestem zdenerwowana, to właśnie wtedy biorę za igłę.To bardzo uspokaja.
Parę gotowych prac zamieszczam.
Moim niespełnionym marzeniem jest robić na drutach /z tego co widzę Ty dziergasz/ 
ale ja niestety tego nie potrafię,
za żadne skarby nie potrafię się tego nauczyć,zresztą robiłam już kilka podejść... :( to
chyba nie dla mnie.
Uwielbiam zwierzęta.... w załączeniu ich foto.
Moje pupile:)))Co jeszcze? Skończyłam Politechnikę Śląską
Wydział Inżynierii Materiałowej . Ciekawostką jest to, że moim
promotorem był syn Edwarda Gierka tzn. prof. Adam Gierek :))
Tyle Pani Sabinka o sobie,teraz kolej na mnie.
Wesoła,rezolutna,zawsze pogodna,choć jest ponoć realistką,trzpiotka,
niesamowicie komunikatywna,od pierszego spotkania daje się lubić.
Ma kwiaciarnię,robi śliczne bukiety.Niestety Jej perfekcjonalizm nie pozwala nam ujrzeć tych
dzieł sztuki.
Uczy się języków obcych.Język angielski jest dla Pani Sabinki celem samym w sobie...
po prostu chce go znać,więc uczęszcza na wszystkie możliwe kursy.
Jak to możliwe mając rodzinę,własną działalność,
zwierzaczki i czas na odstresowanie się? Nie wiem ale fakt faktem daje radę!
Przedstawiam więc Panią Sabinkę.....oceńcie sami.












4 komentarze:

  1. Sympatyczna twarz. Prace są piękne, a na naukę nigdy nie jest za późno - tak mówią ;)

    Pozdrawiam Aldona Latosik

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zwierzątka :) powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam takie kobiety ...jest w nich siła .Wspaniała osoba,wszechstronnie uzdolniona.Pozdrawiam Teresa Kluś

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda pasja to wspaniała rzecz ! A pasja tworzenia piękna jest wyjątkowa, zarówno dla twórcy, jak i odbiorcy.

    OdpowiedzUsuń