czwartek, 20 listopada 2014

Do you want second helping?

 Nie wiem ja Wy ale ja chcę dokładkę.Robótek i pomysłów nigdy dość.
Marzy mi się.....Nie powiem co,bo zabierało by mi to zbyt dużo czasu.
Pozostaję więc na etapie hobbystki,pasjonatki,autorki i"poszukiwaczki" talentów,zapału,chęci.
Dziś szydełkowe ludziki,maszkary,maskotki,przytulanki...niezbędniki w kuchni i łazience,design'y.
Od wyboru do koloru i wedle potrzeb.Moment tworzenia jest świetny ale pośpiech w kończeniu,zszywaniu,mocowaniu by zobaczyć swój efekt końcowy-bezcenny.
Czy i tym razem macie swoje typy?
















7 komentarzy:

  1. Ale super :D
    -Amanda

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja marzę o takiej sówce na czajnik
    Aga B. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne te rzeczy .Pewnie wymagaja duzo cierpliwosci Ja podziwiam kazdego kto choc troche jest uzdolniony manualnie ,bo ja niestety jestem kompletnym beztalenciem ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są świetne, ale najbardziej podoba mi się ramka i koszyczek do łazienki :)
    (ał)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę takiego króliczka<3 świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń