sobota, 28 kwietnia 2018

Bądź na czasie ;)


Czy znasz powody by przestać robić na drutach?
Coraz cieplej, słoneczko przygrzewa, zaczęły się prace w ogródku, grilowanie.....
Ale nie każdy ma ogródek, nie każdy lubi siedzieć na słońcu, nie każdy ma na to czas i lubi tak go spędzać.
Jest jeszcze jedna opcja : kochających druty i szydełko nie brakuje, niezależnie od pogody czy pory roku.
Czy wiecie, że terapia drutowa jest przypadłością też znanych osób?
Julia Roberts jest odpowiedzialna za wielki powrót dziergania. W filmie "My Best Friend's Wedding" (polskie tłumaczenie: "Mój chłopak się żeni") aktorka w wielu scenach pojawia się z kłębkiem włóczki znajdując w dzierganiu sposób na ukojenie nerwów.
Cameron Diaz od lat zapewnia w wywiadach, że nic nie działa tak rozluźniająco jak robienie na drutach.
Gwiazdy z serialu "Seks w wielkim mieście" czyli Kristen Davis, Charlotte York i Sarah Jessica Parker również przyznają się do tego, że w wolnych chwilach sięgają po druty i włóczki.
Dzierganie nie ominęło też Courtney Cox, Lisy Kudrow, Brooke Shields - to kolejne gwiazdy chwalące się, że robienie na drutach to ich hobby.
Nawet zapracowana Madonna znajduje czas na dzierganie szalików i swetrów.
Na drutach robią też słynne modelki: Kate Moss, Paulina Porizkova i Naomi Campbell.
Pasja dziergania nie ominęła też mężczyzn. Russell Crowe to aktor znany z tego, że lubi od czasu do czasu wydziergać kawałek szalika.




















Może więc te prace zainspirują i nas?! Zobaczcie nadesłane propozycje .

3 komentarze:

  1. Podobają mi się szydełkowe bluzeczki, są proste i z mojej epoki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się cieszę, że wróciła moda na druty i szydełko. Zawsze to była moja pasja ,choć tak ładnych rzeczy nie robię . Pomysły fajne, pozdrawiam Kaśka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, od szkoły podstawowej zapałałam miłością do drutów . Na pracach ręcznych robiliśmy bo (chłopcy)też szaliki, sweterki, nie pamiętam co jeszcze.Dlatego żadne sławy mnie nie zachęcą, lubię i już ;) Pozdrawiam Halina Woźnica, pamiętasz?

    OdpowiedzUsuń