poniedziałek, 3 marca 2014

Bez pasji życie jest szare i nieciekawe!


Hmmmmmmmmmmm....Długo myślałam czy powinnam coś dodać tak od siebie,od serca,z przemyśleń? 
Nie sądzę jednak,Pani Ela zrobiła to w swoisty sposób i niech tak zostanie.
Zapraszam na spotkanie,choć zdjęcia niestety słabej jakości ONA sama dopełni całość......
Oto i Ona!
Mam 60 lat i nazywam się Elżbieta Nawrocka. Od urodzenia mieszkam w Łodzi.
Ukończyłam Liceum Ogólnokształcące .
Z zawodu jestem kreślarzem maszynowym. 
Pochodzę z dość ciekawej rodziny ,gdzie najważniejsza była miłość do ludzi, zwierząt, i 
umiłowanie do muzyki. Mój kochany tatuś ,rdzenny krakowianin o wielkich zasadach ,
wpoił mi miłość do muzyki. Był melomanem muzyki poważnej.
Kiedy miałam 12 lat prowadzał mnie do filharmonii ale nie tylko,
ponieważ jego siostra stryjeczna była dość znaną aktorką -Maria Malicka.
Często więc jeszcze jako dziecko biegałam za kulisami, otoczona duszą aktorską. 
Ojca brat ,Stanisław Malicki, był malarzem również krakowskim. 
To byli ludzie o wielkiej duchowości ,którzy wpłynęli na mój charakter. 
W domu rodzinnym przeważnie rozbrzmiewała muzyka poważna a stary gramofon uderzał w dźwięki 
starych przedwojennych płyt z Hanką Ordonówną i wieloma wspaniałymi śpiewakami. 
Jako dziecko miałam wspaniałą opiekę,którą stworzyła mi również babcia Helena.
Czytała wszystkie bajki jakie tylko istniały. Później kiedy nastały projektory
organizowała w domu seanse wyświetlania ich. To było coś wspaniałego ,coś co podziałało na 
moją wyobraźnię. 
Mój tatuś często recytował wiersze i robił mi pokaz cieni używając swoich dłoni. 
To było coś cudnego...Zdolności do muzyki przejawiałam mając 6 lat.
Śpiewałam na głos piosenki często zmyślając słowa-zostało mi to do dzisiaj. 
Moje zaś rysunki w szkole były zawsze w pierwszej trójce.
Dwa lata grałam na pianinie ,później nauczyłam się grać na gitarze.
Właściwie w każdej dziedzinie jestem samoukiem. Jednak dopiero od paru
lat zaczęłam malować farbami akrylowymi. 
Uwielbiam szkicować ludzkie twarze: dorosłych i dzieci. 
Piszę poezję nierymowaną ,mówią na to poeci"białe wiersze". Sama recytuję,
układam piosenki,piszę teksty i melodię.
 Oprócz tego lubię sport ,jeżdżę na łyżwach, pływam ,uwielbiam jazdę na rowerze. 
Gdyby można było jeździć Gokartem to z miłą chęcią
jeździłabym co dzień. Moim największym marzeniem jest napisać
książkę i ją wydać. 
Powiem szczerze, że zaczęłam już pisać i chcę żeby było to było coś
niepowtarzalnego. Na razie nie zdradzę o czym będzie ta książka. 
Podam tytuł dość typowy " Grzech Pierworodny ". To by było na
tyle o mnie zwykłej sobie kobiecie która 19 lat temu walczyła z rakiem i
nie tylko. Byłam 5 lat niewidoma ,jestem po dwóch operacjach oczu i cieszę się ,
że mogę malować, pisać poezję i grać i śpiewać moje pioseneczki. 
Życzę Wam moi kochani dużo zdrowia i pasji bo bez tego życie było by szare i nieciekawe.
To wszystko pomaga mi w nieraz smutnych momentach życia 
teraz pozdrawiam serdecznie Elżbieta Witolda Nawrocka.

Prawda,że zrobiła to w swoim stylu,że niezwykle się przedstawiła!
A teraz wycinek Jej twórczości:

Zmysły
Nie zgasną moje zmysły
Jasny płomień

Czasami jestem
Jest moim żare
m poezją
gorącym wulkanem
Jestem d
A czasam
iotykiem twojego obrazu
agnionych
Jestem twoją iskrą
Któ
I słodyczą moich ust sp
rra świeci jasno
Słyszę twego serca bicie
wo serc naszych
W magiczne
Gdy tkliwie mówisz szeptem
Miłości o król
oj krainie
Poezjo duszy i ciała
Kocham cię nad życie....













4 komentarze:

  1. ELA ....wspaniała osoba,szczera,kochana i jest zawsze sobą.Jest lustrem duszy swej.Jej pasje sprawiają ,że jest pełna radości ,co daje nam odczuć śpiewając,tworząc,malując.Zaletą jej to SKROMNOŚĆ ,która widziana oczami serca jest piękna..Pozdrawiam ..Teresa Kluś

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za piękną ocenę i cieszę się, że mogę sprawić radość w tym niekiedy smutnym życiu. Dziękuję Juleczce za zrobienie mojej stronki i życzę wszystkim ciekawych pasji, które niosą radość i szczęście osobiste Wasza Ela <3.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie! Znam Elżbietkę juz parę lat poprzez internet oraz rozmowy telefoniczne. To cudowna kobieta,o wielkich pasjach muzycznych i malarskich oraz wielu innych.Jest bardzo inteligentna,mądra i śliczna! Ponadto pochodzi z cudownej,kochającej się rodziny.Bardzo kontaktowa! Ma prześliczną Córkę Izabelę,Którą kocha nad życie!To ogromna przyjemność być w kontakcie z Elżbietą. Źyczę wiele zdrowia i spełnienia marzeń Kochana Artystko Eluniu❤- Ludmiła z Oslo🌝⚘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Ludmilo dziękuję za ciepłe słowa i radość jaką mi sprawilas❤.Serdecznie pozdrawiam i życzę w Nowym Roku zdrowia i samych radosci❤💋

      Usuń