czwartek, 17 października 2013

Tylko nie jesień !A jednak........

Nie lubię jesieni,bo :skończyło się lato,przekwitły moje kwiaty w ogrodzie,jest w większości szaro, bo będzie zimno i deszczowo i nie będę już wieczorami siedzieć z mężem na tarasie.Bo nadejdzie zima ....brrrrrrr a ja jestem zmarzlak, bo....i  mogę tak wymyślać bez końca zapominając,że czasem świeci słoneczko i pięknie wyglądają kolorowe liście.

To już ponarzekałam ,co nie leży w mojej naturze,ale dlaczego mam być zawsze zadowolona z życia ha ha?!
Więc zalety? Długie wieczory będę spędzać przy kominku 'przerabiając rządek'.
Na drutach-bo o nich mowa-nauczyła mnie robić babcia,dawno temu ,oj dawno.Tworzyłam więc sweterki dla siebie,koleżanek w liceum,potem dla moich chłopaków(takie wrabiane z różnymi wzorami).Były czapki,szaliki,rękawiczki,skarpety,spódnice,sukienki.Czas to powtórzyć i mieć coś innego,zrobionego przez siebie,niepowtarzalnego nie ciuchy z sieciówek.
Że mi się chce?Jasne!!!To wycisza,uspokaja,pozwala przemyśleć wiele spraw,obejrzeć program w TV lub film.
Śmigające druty,kawka,lub lampka wina,ciekawe rozmowy.Tak się tworzą nowe pomysły na życie,wraca pogoda ducha,budzi się wyobraznia dziecka i autentyczna radość.
Jest wiele takich pasjonatek jak ja,druciar,sztrykujących,odezwijcie się,może uda nam się stworzyć coś ciekawego-a pomysłów mam wiele!
Co jakiś czas więc pokażę Wam co zrobiłam a czego się już pozbyłam-bo niektóre wyproszono więc...sprzedałam i już.
Macie jakieś podpowiedzi?Piszcie!Bo mnastępny post o ciekawej Pani.






Te interesujące zdjęcia zrobiła mi Pani Fotograf z mojej dzielnicy,zobaczcie link do jej strony.https://plus.google.com/115366212108223290197/posts
Pozdrawiam cieplutko,i biorę się za druty.

4 komentarze:

  1. Świetny zestaw niecodzienna stylizacja i rewelacyjne zdjęcia . Jestem 3 razy na " TAK "

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna stylizacja :** bardzo podoba mi się ta jesienna aura :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zaglądałam tu długo, a tu proszę!!! Ślicznie wyglądasz Julita! :) Zazdroszczę (pozytywnie) umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na post ze wszystkimi perełkami zrobionymi na drutach bo są naprawdę piękne i godne polecenia ;)

    OdpowiedzUsuń