sobota, 17 września 2016

Koty, kotki, koteczki....


 O kotach można by mówić wiele. Albo się je kocha albo...kocha. 
Niektórzy mają je w domach inni po prostu "mają". Cokolwiek to znaczy, fajnie jest mieć kota ;)  
Są wielką indywidualnością to fakt, nie wszystkie lubią się spoufalać, potrafią być jednak niezwykle przywiązane do właścicieli.Nieocenioną wartość ma mruczący kot na kolanach (choć na ten temat jest mnóstwo opinii) lub łaszący się do nóg a jeszcze większą uroczo bawiący się czymkolwiek.
Wyzwala w swoich właścicielach hormon szczęścia i pozytywnie wpływa na ich życie.
Te prace ,które udało mi się zebrać tutaj a niektóre wykonać są naprawdę niepowtarzalne, wyjątkowe. Oddają klimat i atmosferę środowiska z którego pochodzą. Przemawiają obrazem i sprawiają,że nasze wnętrza są swojskie i wyjątkowe.
Zapraszam do galerii.
























4 komentarze:

  1. Będę szybka, sama nie mam kota choć "mam kota" na punkcie hand-made.Poduszki i podstawki pod kubki są świetne. Pomysły pożyczam ,dziękuje. O.M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś mnie koty,kotki, koteczki wyjątkowo zaskoczyły swoim pięknem,kolorami i przeznaczeniem . Pozdrawiam B. Sz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowe pomysły, pewnie wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podusie i ten kocur przy fotelu ,supcio. Na zasłonie też jest ok.No i mam gotowe pomysły ale zrobię pieski dla córki .Pozdrawiam K.R.

    OdpowiedzUsuń