poniedziałek, 23 grudnia 2013

Do you have any common interests?

Piękną mamy jesień tej zimy i dobrze!Fakt,aura za oknem nie zmusza do siedzeniu przy kominku za to zachęca do spacerów.Mój Biszkopt uwielbia to.Buszuje w liściach,tarza się w nich,przewraca,goni je a ja....mam dogo-terapię i dobrze mi z tym.Mogę się spowolnić,wiele przemyśleć,dostrzec to czego w biegu nie widać.Cieszę się tym co sama zrobię,przerobię,wymyślę.Ostatnio nawiązałam sporo znajomości na traktach w lesie:ludzie spacerują z dziećmi,pieskami,biegają,mimo zimy jeżdżą na rowerach,chętnie zatrzymują się by porozmawiać,opowiadają o swoim hobby.O dziwo lub nie,wiele Pań robi to samo....druty wróciły do łask,szydełka śmigają,a my wymieniamy się doświadczeniami.Dziś tunika w brązie-prosta,ciepła,może być na elegancko,może na sportowo.
Gonitwa?Jaka gonitwa?Relax!





https://plus.google.com/115366212108223290197/posts

2 komentarze:

  1. Wow kolejne prześliczne zdjęcia !!! Jestem zauroczona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotografka jest wyjątkowa-to jej zasługa https://plus.google.com/115366212108223290197/posts

      Usuń