środa, 7 sierpnia 2013

Być kobietą .......

Witam zbyt cieplutko,u nas brakło skali na termometrze ,oczywiście w słońcu.Nikomu nic się nie chce.Okres wyjazdowy w pełni.Postanowiłam więc ,że jak wakacje,to wakacje.Nie będzie o niczym wielkim a zarazem wcale nie małym.
Pani,która udostępniła mi swoje zdjęcia z różnych okoliczności przestrzegała,że nie będą dobrej jakości-ale nie to się liczy,prawda?!
Osoba,którą tu widzicie ma też swoją pasję i uważam,że należy to pochwalić.
WYGLĄDAĆ PIĘKNIE W KAŻDYM WIEKU
Pani Grażynka dba by zawsze mieć makijaż,odpowiednio do swojej figury dobrane ciuszki,ułożone włosy.
Czy to dużo czy mało?
Nie zwracajcie uwagi na jakość zdjęć lecz na osobę,na coś co potrafi jak sama mówi najlepiej-zadbać o siebie,bo na drutach-niestety,szydełko-odpada,szycie-w żadnym wypadku,inne hand made też nie.Czy wobec tego wszystko stracone?Skomentujcie proszę "dobrze jak na swój wiek"czy po prostu świetnie?!





















6 komentarzy:

  1. Mi osobiscie bardzo podobaja sie zdiecia na ktorych jest Pani Grazyna mialam okazje poznac ja osobiscie i jest to wspaniala kobieta zawsze dbajaca o siebie pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BARDZO, DZIĘKUJĘ JEST MI MIŁO. POZDRAWIAM...

      Usuń
  2. Styl Pani Grażynki, tak kobiecy, pełen żywych kolorów, odważny, odzwierciedla z pewnością jej charakter...dobrze jest być w każdym wieku świadomym swych atutów, podchodzić do życia z optymizmem, nie uciekać w "babciny" styl, jak to robi spora grupa Pań po 50tce, gdy zaczyna ubierać się nijako, i tak też czuć...świetne fotki, Julita !!! Pozdrawiam Panią Grażynkę... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Pani dziękuje,miło mi przeczytać tak ciepłe słowa na temat mojej osoby.Pozdrawiam Grażyna

      Usuń
  3. Pani Grażynka wygląda bardzo ładnie i ma super kolorową torebkę ;)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń