czwartek, 4 maja 2017

Po prostu miło.

Każdy ma swoje ulubione miejsca na kawkę i ciacho, spotkanie ze znajomymi, pyszny czy szybki posiłek, a może spotkanie biznesowe czy lekturę prasy lub książki. Co ważne, nie jest to dom ale... no właśnie ;)
Ostatnimi czasy przypadła mi do gustu Ristorante L'usignolo w Knurowie.
Powód? Jest ich trochę. 
Miła obsługa - doceniająca stałych bywalców i ich gusta.
Pyszny torcik bezowy ....mniam. Pizza też niczego sobie , można zgrzeszyć zamawiając wg własnego pomysłu.
Spokój mimo siedzących nieopodal innych gości.
Możliwość popracowania niekoniecznie w warunkach biurowych i czystość.
Co tu dużo mówić, warto się wybrać nie tylko na kawę czy obiad ale i zestaw śniadaniowy, gdy brak czasu na przygotowanie go w domu.
Czy jestem odosobniona w swoich odczuciach?
Zobaczcie sami. Grono pedagogiczne, które brało udział i w mojej edukacji.
Koleżanki na cyklicznym co nie co.
Mamuśki ze swoimi pociechami i przemiła kelnerka za ladą.
To tylko mały wycinek pewnego dnia.
A gdzie Wy lubicie wpaść od czasu do czasu? Macie swoje typy?









9 komentarzy:

  1. Dawno tu nic nie było i ucieszyłam się widząc znajome twarze z naszego Liceum.Pozdrawiam jeśli to przeczytają, miło wspominam czasy nauki pod okiem tego grona ;)Ale też przychodziłam bo Pani ,która serwowała gościom kawusie była przesympatyczna i indywidualnie podchodziła do każdego. Niestety już nie pracuje ale jak powiedziała na odchodne nowa kelnerka też jest spoko cokolwiek to znaczy ;;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To grono się nie starzeje ;) A Pani kelnerka faktycznie bardzo spontaniczna i zawsze uśmiechnięta.

      Usuń
  2. Ale fajnie,że można z tyloma wózkami ;) Też mam swoją ulubioną knajpkę i zaglądam tam czasem sama na małą czarną i szarlotkę z lodami !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, czasem trzeba pozytywnie spędzić czas sam na sam z ciasteczkiem i kawką lub z przyjaciółmi odreagować;)

      Usuń
  3. Ale te dziewczyny są super ! Sama chętnie wpadam na słodkości do mojej ulubionej kawiarenki.Pozdrawiam wszystkie miłe kelnerki .K.D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jula, podoba mi się tam panująca atmosfera, u nas w Kłodzku jest parę klimatycznych miejsc ale to mi się podoba bardzo.Pozdrawiam Krysia

    OdpowiedzUsuń
  5. Miejsce staje ciepły, gdy to ciepło roztaczają pracujące tam osoby... goście to czują!

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam tam przy ostatniej wizycie w Knurowie i faktycznie obsługa bardzo miła i pizza oryginalna:-)

    OdpowiedzUsuń