środa, 22 czerwca 2016

Wełniane zauroczenie .




Chyba każda z Was, umiejąc robić na drutach czy szydełku przyzna,że nie zależnie od pory roku nałóg tworzenia czegoś nowego daje o sobie znać.
Już myślałam,że praca, słoneczna pogoda czy inne okoliczności zmienią moje nastawienie. 
Niestety nie i cieszę się z tego !
To moja pasja i wyciszenie. Ciekawość i chęć tworzenia.
Znajoma poprosiła mnie o zrobienie bucików dla niemowlaka na szydełku . 
Nie robiłam jeszcze ale cóż...potrzeba matką wynalazku.
Jak Wam się spodobały nowe i odświeżone pomysły?






















7 komentarzy:

  1. Cuda!!! Pani ręce robią cuda����

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne cudeńka. Prosimy o jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie słodkie te pierwsze i te z kokardkami !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe i kolorowe, jednym słowem arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow !!!Te czerwone ! A te z biżuterią !!! Cudeńka !Przyjadę na naukę Pani Julito, pozdrawiam Kasia.

    OdpowiedzUsuń